NewFotografie-20200824-053.jpg

Webcare & community management

Door slim gebruik te maken van webcare en community management kun jij jouw fans omtoveren tot klanten. Vaak kun je dit als ondernemer zelf goed bijhouden als het om enkele reacties en berichten per week gaat. Maar stel je eens voor dat je meer dan honderd berichten per week ontvangt. Dan is het wel zo handig dat al deze vragen een snel en correct antwoord krijgen.

Je kunt er dan voor kiezen dit deel uit te besteden. Bij mij ben je er zeker van de alle vragen en opmerkingen binnen 24 uur verwerkt worden. Ik heb ervaring met verschillende klantenservices technieken zoals de sandwich-methode en de LSD-methode. Door deze methodes te combineren met jouw gewenste tone-of-voice maken wij samen een lijst met veel gestelde vragen. Zo kan ik 80% van de inkomende berichten direct afhandelen. Komt er een vraag binnen waarop ik het antwoord niet weet? Dan schakel uiteraard jouw hulp in.  



 

Wat valt onder webcare?

Een bericht of vraag in de berichtenbox

Een klacht of een review 

Wat val onder community management? 

Reacties onder geplaatste berichten 

Reacties waarin het bedrijf getagged is

NewFotografie-20200824-062.jpg

Let's chat

Ik vertel je graag meer

Ben jij benieuwd naar wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem gerust contact mij op en ik vertel je graag meer.

Kvk: 66071887
BTW nummer: NLL002344938B18

Algemene voorwaarden

Bezoekadres:
Dokter van deenweg 108, Zwolle  

Ma t/m do: 09:00 - 19:00 uur 
Vrij: 09:00 - 16:00 uur