Webcare & community management

Het plaatsen van converterende content is niet het enige dat belangrijk is voor een succesvolle social media strategie. Er komt veel meer bij kijken. Zoals die overvolle inbox op je social media kanalen bijvoorbeeld. Heb je er wel eens aan gedacht dat al die berichtjes ook potentiële klanten kunnen zijn? Als webcare specialist vertel ik je hier graag meer over.

banner-11.jpg

Van volgers naar klanten door interactie op social media

Maak je vooral geen zorgen, want met mijn dienst webcare & community management zorg ik ervoor dat alle vragen van je volgers voor je worden beantwoord. Iets dat zeker niet onbelangrijk is. De volgers die jou een bericht sturen, zijn namelijk stuk voor stuk potentiële klanten. Grote kans dat deze volgers tot kopen overgaan wanneer jij ze precies het goede antwoord geeft. Interactie met je volgers zorgt er tevens voor dat je hoger in het algoritme op social media belandt. Meer klanten én zichtbaarheid, dus!


Communiceren met volgers in jouw tone of voice

Wanneer je zelf geen tijd hebt of vrij wilt maken om te reageren op de berichten op social media, komt Social Society om de hoek kijken. Ik neem als webcare specialist deze zorg voor je uit handen zodat jij je tijd aan iets kunt besteden waar je wél energie uit haalt. Ik zorg dat er op elk bericht binnen 24 uur wordt gereageerd en dit alles in de tone of voice die past bij je onderneming. Terwijl jij werkt aan je bedrijf, zorg ik voor meer interactie met je volgers. Een echte win-winsituatie als je het mij vraagt. 
 

Klantenservice op social media
Ik heb ervaring met verschillende klantenservices technieken en weet ook hoe ik deze op de juiste manier kan toepassen. Samen kijken we naar welke techniek het beste bij jouw bedrijf past. Vervolgens stellen we een lijst op met veelgestelde vragen die we beantwoorden in jouw tone of voice. Zo kan ik 80% van de vragen direct afhandelen. Mocht er echt een vraag tussen zitten waarop ik het antwoord niet weet, dan schakel ik gewoon jouw hulp in. Hoe goed klinkt dat?

De voordelen van het uitbesteden van de webcare

Zit je erover na te denken om de webcare uit te besteden? Dan kun je het volgende van mij verwachten:

✔ Jouw online fans ontvangen binnen 24 uur antwoord op vragen (ook wanneer jij bezig bent met anderen werkzaamheden of op vakantie bent)

✔ Alle reacties en vragen worden handmatig beantwoord door echte mensen (dus geen chatbot)

✔ Gemakkelijk te combineren met social media beheer pakket

✔ De focus ligt niet alleen in het beantwoorden van vragen maar ook in het opbouwen van echte connecties

 

Webcare pakketten

Alle prijzen zijn per maand en exclusief btw.

celeste-2.png

Niet gevonden wat je zocht? Ik denk graag met je mee. Neem contact met mij op via mail of Whatsapp: 

celeste@social-society.nl 
0648584880