Wat kun je verwachten?
✔ Toegang gesloten community:
Je krijgt toegang tot Slack waar je toegang krijgt tot maar liefst 10 verschillende channels waar je tot 90 dagen in het verleden reeds geplaatste content kunt ontdekken.
✔ Kennissessies:
Elke week zal ik je voorzien van kennis in de vorm van video, audio of visual + tekst. De kennissessies zullen bestaan uit vakinhoudelijke kennis, tips op gebied van ondernemerschap, positionering & sales en persoonlijke inzichten waar jij veel van kunt leren.
✔ Wekelijkse Q&A:
Elke week kun jij jouw vraag aan mij stellen tijdens de wekelijkse Q&A. Je mag alles aan mij vragen en je kunt ook zien wat de andere leden vragen. Hierdoor krijg je antwoord op jouw vragen en nieuwe inzichten waarvan je niet wist dat je ze nodig had.
✔ Presence challenges:
Vergroot je zichtbaarheid en stap uit je comfortzone door deel te nemen aan de presence challenges.
✔ Mindset & lifestyle:
Als ondernemer bepaald jouw mindset voor een groot deel jouw succes. Daarom zal er elke week een mindset boost of opdracht worden gedeeld om je scherp te houden. Daarbij is het ook belangrijk goed voor jezelf te zorgen en je lichaam en geest te voeden, in plaats van te vullen. Daarom kun je ook gezonde recepten terugvinden in een speciale channel.
✔ Grow & connect:
In een aparte channel is er ruimte om te connecten met de andere leden en met elkaar het gesprek aan te gaan. Vraag om feedback, deel je successen en connect met like-minded social media managers.
FAQ
1. Kan ik mijn lidmaatschap maandelijks opzeggen?
Ja, dat kan. Je kunt je ook voor een langere periode aanmelden en profiteren van korting. Wanneer jij je aanmeldt voor 3 maanden en je in maand 2 opzegt, blijf je lid tot de laatste dag van de afgesloten periode.
2. Ik ben virtual assistent, kan ik mij dan ook aanmelden?
Zeker! Naast social media managers is de community ook erg waardevol voor VA's. Ben je geen social media manager of VA maar wil jij je wel aanmelden? Neem dan eerst contact met mij op, dan kan ik kijken of de community passend voor je is. Dit kan via hello@social-society.nl
3. Wat gebeurt er als ik binnen de eerste maand ontevreden ben over de community?
Ik ben ervan overtuigd dat je tijdens jouw lidmaatschap inzichten gaat op doen waarmee jij jouw omzet kunt verhogen en jouw business naar een hoger niveau kunt gaan tillen. Heb je geen waardevolle inzichten op gedaan in de eerste maand van je lidmaatschap? Dan ontvang je van het geld van de eerste maand terug.
4. Via welke betaalmethodes kan ik mijn membership betalen?
Op het moment kun je via creditcard en debitcard (bankpas) de betaling voldoen. Wanneer je de eerste keer de gegevens van jouw bankpas of creditcard hebt ingevuld, worden de volgende betalingen automatisch geïncasseerd. Er wordt achter de schermen aan een Ideal koppeling gewerkt.


